marți, aprilie 29, 2008

Craiova Steaua 1-2 / Sau I like brown M&Ms

Universitatea Craiova a aratat sambata ca o echipa cu care mi-ar fi placut sa tin. Jucatori tineri si talentati, care au pus mult suflet si pasiune, jucatori care au entuziasmat publicul. Pana si echipamentul Craiovei mi-a placut...in comparatie cu echipamentul nostru parca luat din "Wacky Races".
Din fericire insa nu a fost de ajuns pentru ca Steaua sa poata fi oprita din drumul spre titlu. Sambata Steaua a aratat din nou ca nu doar valoarea face o echipa sa fie mare. Iti mai trebuie atitudine, caracter, mentalitate si bineinteles tusieri. In euforia victoriei am vazut la primul gol o greseala omeneasca a arbitrului. Insa dupa mai multe reluari si zile de gandire am ajuns la o concluzie trista. Campionatul nostru este mai murdar decat acum 5-6 ani pe vremea cooperativelor. Macar atunci era vorba de intelegeri amicale si elegante. Acum pur si simplu este comic ce se intampla. Nu as vrea sa creada cineva ca plang de mila CFR-ului, pentru ca aceasta echipa a castigat pe greseli de arbitraj la fel de mult ca si Steaua. Concluzia este ca ma rog ca Eurosport 2 sa dea si la anul Premier League...
Referitor la meci, trebuie remarcata determinarea si constanta cu care nu i se acorda sanse lui Dayro Moreno cel care a reusit din nou sa marcheze. Probabil ca Lacatus stie ce face, doar ca as vrea sa stiu si eu ce face. In rest Steaua nu a jucat rau, reusind sa domine dar parca fara consistenta. Din fericire dominarea da roade la steaua pentru ca noi jucam dupa regulile de "la malai". La trei cornere se da careu....in cazul nostru gol direct.

Niciun comentariu: