luni, martie 03, 2008

Steaua - CFR 3-1 / Sau Steaua 1/2 Joga Bonito

A trecut o zi de la meciul cu CFR deci putem face o analiza a meciului la rece. Meciul de ieri a avut toate ingredientele unui "classic" ; rasturnari de situatie, ratari imense, contra-atacuri, greseli de arbitraj, proteste, un public fabulos, goluri, insa cel mai important: un joc de calitate.
Seara a inceput execrabil pentru stelisti, la fel ca la Iasi am luat gol imediat. Insa in retrospectiva imi pare bine ca a venit acel gol, pentru ca ce a urmat a fost cu atat mai frumos. Publicul a rabufnit incredibil si a creeat o atmosfera de stadion turcesc, intregul stadion a vibrat refuzand sa accepte o infrangere si echipa a reactionat instantaneu. Golul Clujului a fost practic urmat de cele mai frumoase 40 de minute pe care le-am vazut in acest secol la Steaua. Steaua a jucat cursiv, rapid, din devieri, a driblat si a presat fara oprire. Golul a venit norocos dar meritat.
In repriza a doua dupa ce am reusit golul doi insa, ne-am retras. Acesta este lucrul care a stricat o seara perfecta. Steaua a fost superioara la toate capitolele dar s-a retras. O retragere care a adus un penalty clar pentru CFR, neacordat de Tudor. In ultimile minute am mai tremurat la ocazia lui Fabbiani si am explodat la golul lui Ov Petre.
In final trebuie remarcata forta de joc a Stelei, forta data in primul rand de cei 3M care au dovedit ca sunt jucatori adevarati de fotbal. Driblingurile lui D. Moreno, centrarile si suturile lui Mendoza si felul in care a tinut P Moreno mingea pentru a o trimite apoi exact la un coechipier, in aceleasi conditii in care Iacob nu ar fi reusit nici macar preluarea, ei bine toate aceste lucruri au facut din Steaua aseara o echipa extrem de puternica. Steaua s-a bazat in ultimul timp pe blazon, pe public, pe organizare in joc, pe determinare si pe mentalitate insa aseara a castigat datorita valorii. Pacat totusi ca ne-am retras prematur, pacat ca nu am controlat jocul 90 minute si am lasat adversarilor sansa de a gasi scuze in ghinion si arbitrii.

Niciun comentariu: